5 клас Квест «Подорож станціями міста Десятковий дріб»

Тема.  Квест «Подорож станціями міста Десятковий дріб»  (Додавання і віднімання десяткових дробів)

“Математичний квест” – це гра-подорож по станціях, на яких команді пропонуються різні математичні завдання, деякі носять практичний характер, показують красу, практичність і доступність математики.

Мета гри: - закріпити знання про додавання та віднімання десяткових дробів,
- вдосконалити вміння записувати й читати десяткові дроби та використовувати їх для запису значень величин;
-  закріпити навички порівнювати, додавання та віднімання десяткових дробів;
- розвиток критичного, логічного мислення в учнів,
- умінь швидко розв’язувати запропоновані ним нестандартні завдання.
Тип уроку: формування навичок і вмінь.
Обладнання: конспект, підручник, картки для індивідуальної роботи, дидактичні матеріали
Хід уроку

І. Організаційний етап.Перевірка готовності учнів до заняття.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.За якою темою ми працювали на останніх уроках?Так, додавання та віднімання десяткових дробів. Сьогодні ми продовжимо вдосконалювати вміння додавати і віднімати десяткові дроби.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

На базарі їх не купиш,

На дорозі не знайдеш,

Їх не зважиш на терезах,І

 ціни не підбереш.                       (ЗНАННЯ)
IVПеревірка домашнього завдання
п. 871, 873 (1,2), 877, 901(додат)

V. Актуалізація і корекція опорних знань, навичок і вмінь
Завдання квесту: розшифрувати крилаті вислови про математику

І команда                    Математика – символ плюс роздуми.                                            

Р. Фейнман

ІІ команда                   Математика –  справа нашої фантазії.        

                                Ф. Клейн

ІІІ команда                   Математика - модель краси світу.  

                                         І. Кеплер
  Маршрутний лист:Команда ________________ Капітан _________________
Назва станції
Слово
Примітка
Підпис
1
Величина



2
Порівняльна



3
Задачка



4
Десятковий дріб



Пропонується наступний набір станцій із завданнями на них:

І. Станція Величина
І команда
ІІ команда
ІІІ команда
Запиши у дм
Запиши у кг
Запиши у грн
48 см         (1 і 5 буква)
8 см 6 мм  (2, 6 і 10 буква)
6 мм          (3 і 7 буква)
424 см       (4 буква)
64см5мм   (8 буква)
3 см            (9 буква)

1347 г         (1 і 5 буква)
2 ц 358 г     (2, 6 і 10 буква)
382 г           (3 і 7 буква)
48 г             (4 буква)
9 г               (8 буква)
5 кг 24 г      (9 буква)

64 коп       (1 і 5 буква)
4 грн 25 к.(2, 6 і 10 буква)
5 коп       (3 і 7 буква)
208 коп    (4 буква)
45 грн 5коп   (8 буква)
1347 коп   (9 буква)
Дешифровка

І команда
4,8
42,4
0,86
0,424
1,8
0,6
6,45
м
е
а
о
н
р
и
0,06
0,48
0,645
4,24
8,6
0,3
64,5
т
і
б
п
ц
к
ю
ІІ команда
1,347
0,048
200,358
0,1347
5,24
3,82
0,009
м
е
а
ш
у
в
и
0,382
0,48
2,358
4,8
0,09
5,024
0,9
т
о
я
с
д
к
ь
ІІІ команда
0,64
2,08
4,25
0,5
0,425
1,347
45,05
м
е
а
г
н
х
и
0,05
20,8
0,005
2,008
0,064
13,47
4,525
т
с
і
ю
ь
к
р
(математика)

ІІ. Станція Порівняньна

І команда

Запишіть числа в порядку їх зростання

Вправа 869 домашнє завдання за 13.03.2018
1,552
20,2
10,5
19,091
94,500
10,35
с
в
р
а
а
п
 справа

ІІ команда

Запишіть числа в порядку їх спадання

Вправа 871 домашнє завдання 14,03,2018

3,622
2,5
20,66
9,77
14,37
5,22
о
л
с
м
и
в
Символ

ІІІ команда

Запишіть числа в порядку їх зростання

Вправа 868, класна робота за 13,03,2018
38,038
36,4
80,000
20,6
11,70
22,04
л
е
ь
0
м
д
 модель
ІІІ. Станція Задачка
І команда
ІІ команда
ІІІ команда
Розв′язок задачі обміняйте на зашифроване слово

У понеділок турист пройшов 12 89/100 км, а у вівторок – на 2,032 км більше. Скільки кілометрів пройшов турист за два дні?
До обіду велосипедист проїхав 24,351 км, а після обіду – на 3 9/100 км менше. Скільки кілометрів проїхав велосипедист за весь день?
До обіду турист пройшов 12,89 км, а після обіду – на 2 9/100 км більше. Скільки кілометрів пройшов турист за день?
Плюс
Нашої
краси
IV. Станція Десятковий дріб
















VІ.  Рефлексія

Вчитель видає учням картки зі смайликами. Кожен учень піднімає ту картку, яка відповідає його ступеню засвоєння даної теми і написання самостійної роботи.
 VІІ. Підбиття підсумків уроку. 

Учні роблять висновок щодо проведеної гри, аналізують свої результати

VІІІ. Домашнє завдання
П. 33 впр. 894, 896 додатково 902


Немає коментарів:

Дописати коментар